Odredbe i uvjeti
Program Fine održavanja
Tvrtka Fine pruža podršku i održavanje za svoje softvere. Ugovor se zaključuje za softverske pakete GEO5 uključujući sve programe u danom paketu u vlasništvu korisnika. Fine održavanje pruža korisniku neograničen pristup ažuriranjima softvera, novim programima dodanim u pakete, prioritetnu tehničku podršku, profesionalnu inženjersku podršku te popuste na kupnje novih programa. Odredbe ugovora se mogu razlikovati ovisno o regiji ili lokalnom distributeru.
Cijena programa podrške
Cijena programa Fine održavanja je 15% trenutne cijene svih kupljenih GEO5 licenci isključujući popuste na količinu ostvarene u trenutku kupnje.
Trajanje ugovora
Ugovor je sklopljen na neodređeno vrijeme. Naknada za Fine održavanje se uvijek plaća za period od jedne godine od datuma kupnje softvera te se obnavlja prema nalogu kojeg izdaje dobavljač (Fine ili lokalni distributer).
Raskidanje ugovora
Ugovor će se raskinuti automatski ukoliko naknada za usluge nije plaćena. Ugovor može biti raskinut putem emaila poslanog dobavljaču prije kraja trajanja ugovora za koji je naknada plaćena.
Nadogradnje softvera
Pretplatnici Fine održavanja mogu instalirati trenutnu verziju softverabesplatno u bilo kojem trenutku. Svako izdanje može imati proizvoljan broj verzija tijekom godine. Nove verzije sadrže manje bug-ova, nove značajke i funkcije. Svi korisnici određenog izdanja dobivaju besplatno sve verzije tog izdanja. Unutar svakog ažuriranja mijenja se i Help koji je ugrađen u softver (u odabranim jezicima).
Dostupnost nadogradnji softvera
GEO5
Novo izdanje softvera izlazi jednom godišnje 01.11. što je označeno godinom izdanja u imenu softvera (GEO5 2018). Programi se odmah mogu nadograditi koristeći presonaliziranu instalaciju, koja se može preuzeti s naše web stranice u bilo kojem trenutku. Korisnici mogu biti informirani o izlasku nove verzije putem automatskih notifikacija u softveru ili preko Fine Newslettera.
Tehnička podrška
Tehnička podrška je moguća putem e-maila ili telefona. Naš tim će vam pomoći u rješavanju problema vezanih uz instalaciju i postavljanja mogućnosti unutar programa. Tehnička podrška je dostupna u Pragu, radnim danima od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 16:00 (CET), ili preko podrške koju pružaju lokalni distributeri, ukoliko je to moguće.
Inženjerska podrška
Kupci koji su i pretplatnici programa Fine održavanja mogu zatražiti profesionalnu inženjersku podršku vezanu za probleme koje riješava naš softver. Podrška je moguća putem e-maila ili telefona, u Pragu, radnim danima od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 16:00 (CET).
Popusti na kupnje novih programa i licenci
Pretplatnici Fine održavanja dobivaju posebnih 10% popusta na kupnje novih programa i licenci. Popusti se primjenjuju u skladu s odredbama i uvjetima.
Novo dodani programi u pakete su besplatni
U onom trenutku kad dodamo novi program u neki paket, pretplatnici Fine održavanja tog paketa besplatno dobivaju taj program.