GEO5 Pretplata pruža izravni pristup najnovijem softveru i prioritetnoj tehničkoj podršci.
Zašto se pretplatiti?
Softver koji je uvijek ažuriran
Naš servis pretplate vam uvijek pruža najnoviju verziju softvera, što znači da dobivate nove značajke softvera odmah prilikom njihovog izlaska, bez potrebe za kupnjom nadogradnje.
Prioritetna tehnička podrška
Tu smo za vas da vam pomognemo u problemima povezanim s korištenjem našeg softvera u najbržem mogućem roku. Naš tim tehničke podrške je spreman pomoći vam putem telefona ili emaila.
Nove programe unutar paketa dobivate besplatno
Ukoliko je novi program dodan u paket, dobivate ga odmah prilikom njegova izlaska bez dodatnih troškova.
Profesionalna pomoć od strane inženjera
Ukoliko naiđete na poteškoće u radu s našim softverom, naši stručnjaci su spremni pomoći vam s bilo kojim inženjerskim problemima povezanim s GEO5.
Odredbe i uvjeti
Pretplata je važeća u periodu od jedne godine od datuma kupnje, te se obnavlja godišnje prema predračunu od strane Fine-a ili lokalnog dobavljača.
Pretplata se može produžiti u Online trgovini, gdje također možete upravljati vašom automatskom obnovom.
Prilikom pretplate na GEO5 slažete se s našim Ugovorom o licencama (EULA).
Nova verzija GEO5 izlazi godišnje u studenom, s dodatnim ažuriranjem značajki softvera tijekom godine. GEO5 pretplatnici uvijek imaju izravan pristup najnovijim značajkama i ažuriranjima.
Ukoliko ste odabrali automatsku obnovu, naplata na vaš račun će se izvršiti automatski, osim ako odustanete od pretplate prije datuma obnove. U ostalim slučajevima, dobit ćete predračun 30 dana prije kraja perioda pretplate. Pretplata se tada automatski obnavlja plaćanjem za sljedeću godinu.
Ukoliko pretplata nije obnovljena, vaš pristup softveru će biti onemogućen. Možete se ponovno pretplatiti u bilo kojem trenutku u našoj Online trgovini.
Da. Možete kontaktirati vašeg dobavljača, ili direktno nas na hotline@finesoftware.eu barem 30 dana prije kraja perioda pretplate. Napravit ćemo rekalkulaciju cijene za sljedeći period pretplate.
GEO5 pretplata se automatski onemogućuje, ako nije obnovljena. Možete upravljati vašom pretplatom u Online trgovini. Alternativno, slobodno kontaktirajte vašeg dobavljača, ili nas direktno na hotline@finesoftware.eu kako bismo onemogućili vašu pretplatu.