GEO5

Pretplata

GEO5 Pretplata pruža izravni pristup najnovijem softveru i prioritetnoj tehničkoj podršci.

Softver koji je uvijek ažuriran
Prioritetna podrška
Nove programe unutar paketa besplatno
Profesionalna inženjerska podržka

Zašto se pretplatiti?

Softver koji je uvijek ažuriran

Naš servis pretplate vam uvijek pruža najnoviju verziju softvera, što znači da dobivate nove značajke softvera odmah prilikom njihovog izlaska, bez potrebe za kupnjom nadogradnje.

Prioritetna tehnička podrška

Tu smo za vas da vam pomognemo u problemima povezanim s korištenjem našeg softvera u najbržem mogućem roku. Naš tim tehničke podrške je spreman pomoći vam putem telefona ili emaila.

Nove programe unutar paketa dobivate besplatno

Ukoliko je novi program dodan u paket, dobivate ga odmah prilikom njegova izlaska bez dodatnih troškova.

Profesionalna pomoć od strane inženjera

Ukoliko naiđete na poteškoće u radu s našim softverom, naši stručnjaci su spremni pomoći vam s bilo kojim inženjerskim problemima povezanim s GEO5.

Odredbe i uvjeti

Pretplata je važeća u periodu od jedne godine od datuma kupnje, te se obnavlja godišnje prema predračunu od strane Fine-a ili lokalnog dobavljača.

Pretplata se može produžiti u Online trgovini, gdje također možete upravljati vašom automatskom obnovom.

Prilikom pretplate na GEO5 slažete se s našim Ugovorom o licencama (EULA).

FAQ

Koliko često se GEO5 softver ažurira?

Nova verzija GEO5 izlazi godišnje u studenom, s dodatnim ažuriranjem značajki softvera tijekom godine. GEO5 pretplatnici uvijek imaju izravan pristup najnovijim značajkama i ažuriranjima.


Kako obnoviti GEO5 Pretplatu?

Ukoliko ste odabrali automatsku obnovu, naplata na vaš račun će se izvršiti automatski, osim ako odustanete od pretplate prije datuma obnove. U ostalim slučajevima, dobit ćete predračun 30 dana prije kraja perioda pretplate. Pretplata se tada automatski obnavlja plaćanjem za sljedeću godinu.


Što se dogodi ukoliko Pretplata nije obnovljena?

Ukoliko pretplata nije obnovljena, vaš pristup softveru će biti onemogućen. Možete se ponovno pretplatiti u bilo kojem trenutku u našoj Online trgovini.


Mogu li isključiti program koji se više ne koristi iz Pretplate?

Da. Možete kontaktirati vašeg dobavljača, ili direktno nas na hotline@finesoftware.eu barem 30 dana prije kraja perioda pretplate. Napravit ćemo rekalkulaciju cijene za sljedeći period pretplate.

Kako odustati od GEO5 Pretplate?

GEO5 pretplata se automatski onemogućuje, ako nije obnovljena. Možete upravljati vašom pretplatom u Online trgovini. Alternativno, slobodno kontaktirajte vašeg dobavljača, ili nas direktno na hotline@finesoftware.eu kako bismo onemogućili vašu pretplatu.


Isprobajte rad u GEO5 softveru