Veza poslana na email.

Nismo vam mogli poslati linka na vaš email. Molimo provjerite svoju email adresu

Obrazac Tehničke podrške

Prije nego što kontaktirate našu tehničku podršku, provjerite imate li instaliranu najnoviju verziju softvera i provjerite je li problem prisutan nakon ažuriranja.

Isprobajte GEO5 softver.
Besplatno, bez ograničenja u analizi.

Softver ne radi na mobilnih aparatima. Možemo vam poslati link za download na vaš email.

Kontaktne informacije

Informacije

Kako pronađen broj licence?

  1. Prokrenite bilo koji program Fine
  2. Na glavnom izborniku, pritisnite "Pomoć"
  3. Odaberite stavku "O programu"

Screenshot

Kako pronađem broj verzije programa?

  1. Prokrenite bilo koji program Fine
  2. Na glavnom izborniku, pritisnite "Pomoć"
  3. Odaberite stavku "O programu"

Screenshot

Što trebam uključiti u opis problema?

Da bi dobili brzu i zadovoljivu podršku, potrebno je uključiti odgovore na pitanja u nastavku za opis problema:

  • Kad se problem pojavi?
  • Koje korak je uzrok problema?
  • Da li se problem javlja se samo u ovom zadatku ili tijekom bilo koje druge operacije?
  • Koji operativni sustav je instaliran na vašem kompjuteru?
  • Koje vrste hardvera koristite (procesor, memorija, printer)?
  • Koristite li neki drugi hardver ili softver koji bi mogli biti vezani na pogreške?
Priložite datoteku

Ako postoje dodatni podaci odnose se na problem, možete ih priložiti ovdje (max 12 MB).

The uploaded files exceeds the 12 MB limit. Remove some of them Dodaj datoteke...