Prije nego što kontaktirate našu tehničku podršku, provjerite imate li instaliranu najnoviju verziju softvera i provjerite je li problem prisutan nakon ažuriranja.
Problemi su i dalje prisutni?
Besplatna podrška
Osnovna tehnička podrška je moguća svim korisnicima besplatno putem e-maila ili preko obrasca tehničke podrške.
Ukoliko je moguće, tehnička podrška je dostupna i korisnicima starijih verzija naših programa. Međutim, zadržavamo pravo isključivanja tehničke podrške za verzije za koje postoje barem dva dostupna ažuriranja do trenutne verzije.
Pretplatnici Fine održavanja
Tehnička podrška putem telefona je dostupna samo pretplatnicima Fine održavanja. Telefon: +420 233 324 889. Molimo vas da zovete tijekom radnog vremena: ponedjeljak - petak od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 16:00.
Naše tehničko osoblje će od vas zatražiti:
- Broj licence
?
Kako pronađen broj licence?
- Pokrenite bilo koji GEO5 program
- U glavnom izborniku kliknite “Pomoć”
- Odaberite “O programu”
- Verzija softvera
?
Kako doći do broja verzije softvera?
- Pokrenite bilo koji GEO5 program
- U glavnom izborniku kliknite “Pomoć”
- Odaberite “O programu”
- Podaci koji sadrže opis greške
?
Što je potrebno uključiti u opis problema?
Kako bi podrška bila brza i adekvatna, u opisu problema potrebno je uključiti odgovore na slijedeća pitanja:
- U kojem trenutku dolazi do problema?
- Koji koraci u radu dovode do problema?
- Pojavljuje li se problem tijekom jedne operacije ili više njih?
- Koji operativni sustav je instaliran na vašem računalu?
- Koje su vaše hardverske postavke (procesor, RAM, printer)?
- Koristite li neke druge hardvesrke ili softverske komponente koje bi mogle biti uzrok problema?
Nadogradnje
Najnovije nadogradnje su dostupne besplatno pretplatnicima Fine održavanja. Ostali korisnici mogu nadograditi softver na najnoviju verziju kupnjom samostalne nadogradnje.