Prije nego kontaktirate našu tehničku podršku, molimo vas da instalirate najnoviju dostupnu verziju softvera.
Starije verzije GEO5 (2024 i prethodne) mogu prikazati pogrešku "0x80090006" tijekom instalacije. Preuzmite “GEO5 Instalacija – 2024 i prethodne” s naše web stranice za nastavak.
Problemi su i dalje prisutni?
Prioritetna tehnička podrška
Tehnička podrška putem telefona je omogućena GEO5 pretplatnicima. Od ponedjeljka do petka, od 9:00 do 12:00 sati i od 13:00 do 16:00 sati.
Kontaktirajte:
Telefon Hrvatska (Baldinistudio): +385 1 466 2455, info@baldinistudio.hr
Fine Hotline (Češka): +420 233 089 490, support@fine.cz
ili nazovite svog prodavača
Naše tehničko osoblje će od vas zatražiti:
- Broj licence
?
Kako pronađen broj licence?
- Pokrenite bilo koji GEO5 program
- U glavnom izborniku kliknite “Pomoć”
- Odaberite “O programu”
- Verzija softvera
?
Kako doći do broja verzije softvera?
- Pokrenite bilo koji GEO5 program
- U glavnom izborniku kliknite “Pomoć”
- Odaberite “O programu”
- Opis problema
?
Što je potrebno uključiti u opis problema?
Kako bi podrška bila brza i adekvatna, u opisu problema potrebno je uključiti odgovore na slijedeća pitanja:
- U kojem trenutku dolazi do problema?
- Koji koraci u radu dovode do problema?
- Pojavljuje li se problem tijekom jedne operacije ili više njih?
- Koji operativni sustav je instaliran na vašem računalu?
- Koje su vaše hardverske postavke (procesor, RAM, printer)?
- Koristite li neke druge hardvesrke ili softverske komponente koje bi mogle biti uzrok problema?
- Podaci koji sadrže pogrešku
?
Priložite datoteke (*.g..)
Vrlo je važno da nam dostavite vaše datoteke s greškama.
- Priložite datoteke s GEO5 ekstenzijom (*.g.. )
Tehnička podrška putem emaila
Osnovna tehnička podrška se besplatno pruža svim korisnicima putem našeg Obrasca.
Tehnička podrška se pruža korisnicima trenutne i zadnje dvije verzije.
Nadogradnje softvera
Najnovije nadogradnje su uvijek dostupne besplatno svim GEO5 pretplatnicima.
FAQ
Provjerite često postavljena pitanja o licenciranju.